Så nära får ingen gå

 
Jag tror att jag får låta bilden tala sitt. Men jag gillar den skarpt. 

Kommentarer:

1 Maria Linnea - Finlandssvensk, Foto & Vardag:

Wow vilken bild! :D Supersnygg! :) Vet inte riktigt varför den talar till mig men :)Hur länge ska du vara i Seoul?

Svar: Känner lika dant om bilden!
Jag ska vara här några få veckor till, ca. 2 (efter en hel termin här, så känns det som riktigt kort tid) sen blir det ett snabbt besök till Kina och sen hem till Sverige.
goodbyestuff.blogg.se

2 Maria Linnea - Finlandssvensk, Foto & Vardag:

Tycker du att det ska bli skönt att åka hem? :)

Svar: Både ja och nej! Jag längtar faktiskt (helt otroligt nog) tillbaka till Sverige. Det är lite jobbigt att inte förstå språket, men jag har ju samtidigt valt själv att inte ta någon kurs i det. Jag är inte heller så förtjust i deras arbetssätt, så kan inte se en framtid med att bo här ännu längre. Men det har varit superkul under den här tiden! :D
goodbyestuff.blogg.se

Kommentera här: